Pytanie-odpowiedź
Najczęściej zadawane pytania
Zanim utworzysz zgłoszenie, zapoznaj się z informacjami w bazie wiedzy, być może odpowiedź na Twoje pytanie już tam jest.
Godziny pracy Pn — Pt: 9.00 — 18.00 Sob — Nie: wolne
Zamówienia są przetwarzane tylko w godzinach pracy
Zgłoszenie możesz złożyć za pomocą poniższego formularza lub za pośrednictwem konta osobistego. Inne kanały składania zamówień, w tym telefonicznie, nie są przewidziane
Od momentu przekazania produktu konsumentowi
Na sezonowe produkty gwarancja obowiązuje od początku sezonu
Przy zamówieniu produktu z sklepu internetowego gwarancja rozpoczyna się od dnia dostawy
Aby zmienić sposób płatności w złożonym już zamówieniu, wybierz typ płatności „Opłata za zakup”. W odpowiedzi na e-mail otrzymasz potwierdzenie od banku dotyczące dokonania przelewu.
Termin przelania środków zależy od tego, w jaki sposób środki zostały przelane, ale w każdym przypadku nie przekracza trzech dni roboczych od momentu otrzymania dyspozycji od kupującego.
Jeśli środki nie zostały wpłacone na konto, prosimy o kontakt pod adres e-mailowy info@domain.com.
Zostaw prośbę, a nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu konsultacji